2017. december 12., kedd

!?

Sziasztok!

Többeteknek feltűnhetett, hogy megint eltűntem, és néhány hete (2?3?) nem került fel új rész.
Ezt borzasztóan sajnálom, és sejtettem is, hogy ez lesz. Akárhogy próbálkoztam, a tanulás kárára nem akartam írni, és mivel nemis csak hogy közeleg, de egész pontosan itt is van a félév vége, nagy a hajrá. A héten még nem is lesz új rész, ne haragudjatok, de ha minden jól alakul, akkor jövőhéten kedden és szerdán letudom minden vizsgámat, és még Karácsony előtt jelentkezem.

xx Lu

4 megjegyzés:

  1. Nagyon várom❤
    Sok sikert a vizsgákhoz! ❤

    VálaszTörlés
  2. Kitartást és sok sikert! 😘☺

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértem a helyzeted, most vagyok túl olyan heteken amikor minden nap ZH-t írtam😅. Majd hozod amikor lesz időd, mit itt leszünk. ❤

    VálaszTörlés
  4. Nagyon drágák vagytok, és köszönöm a jó kívánságokat, na meg a türelmeteket.


    VálaszTörlés