2017. május 26., péntek

Emiatt van....

Sziasztok!

Nem, ez nem egy újabb rész, viszont mostanában arra sem vettem a fáradtságot, hogy egyáltalán magyarázatot adjak arra, miért is nincs új rész fent, ami rettenetesen bánt. Nos, a helyzet egyébként nem bonyolult, viszont roppant kínos, és számomra szomorú.
Sokan talán tudjátok (aki nem, hát akkor most majd megtudja), hogy főiskolás vagyok. Ami egyébként még nem kifogás, mert akármilyen hihetetlen, egyáltalán nem veszi el az ember életét, ha nem csak tetteti a tanulást, és bőven marad idő munkára, pihenésre, sorozatozásra, blogolásra és egyéb dolgokra —mondjuk alvásra nem, de az senkit sem érdekel nyári szünetig.
Viszont ezt a félévemet egy cseppet lazábban vettem, mint az előzőt, nem tanultam annyit, amennyit kellett volna, és sokszor találtam jobb elfoglaltságot előadások helyett, így hát nemhogy lecsökkentettem volna minimálisra a vizsgáim számát, de meg is buktam 2 tárgyból.
Ezt más egyetemista/főiskolás nem érzi kellemetlennek, sőt....én viszont igen, és szörnyen érzem magam, ugyanis nem is nehezek azok a tantárgyak, amik nem sikerültek, ennél szörnyebbeket is simán teljesítettem 4-esre, most viszont rövid időn belül szépítenem kell a korlátozott vizsgaszám miatt [nem sokan olyan elemi hülyék, mint én].
Jövőhéten szombaton letudom az utolsó utáni kollokviumot is, és igyekszem addigra összeszedni magam, a gondolataim, az életem, és túltenni magam azon a 9 könyvön, amit az elmúlt napokban megpróbáltam a tudásomhoz mérten legjobban tanulmányozni és memorizálni meló mellett.

Ezer meg egy bocsánat attól, akit ezzel a magánakciómmal megvárattam/megváratok, de remélem, hogy a történet javára válik, hogy nem próbálom hajnali kettőkor növelni a karakterszámot felesleges baromságokkal.

Akinek még van hátra pár hete a suliból, annak kitartást, most feküdjetek rá a tanulásra, hogy szebben induljon a nyár, aki pedig végzett szeptemberig, annak jó pihenést.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
xx Lu

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Teljesen megértelek, igaz még nem vagyok egyetemista, de remélem szeptembertől az leszek, a szóbelire készülök szóval el tudom képzelni miről beszélsz. Emiatt ne parázz, itt vagyunk és megvárunk téged. Előbb tudd le a dolgodat, majd utána folytasd ezt a csodát! :D
    Sok sikert a vizsgákhoz! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!

      Köszönöm a türelmed,- ahogy mindenkiét- és drukkokok, hogy te is átélhesd a felsőoktatás gyönyöreit! :D
      Szorítok a szóbelikhez, aztán majd valahol írd meg, hogy sikerült! :)
      Köszönöm még egyszer, remélem most már minden a megszokott ütemben fog haladni!

      xx Lu

      Törlés